Let op! Schakel prive/incognito modus uit om gebruik te maken van de webshop.

Betaling mislukt of geweigerd? Oeps.


A. Je iDEAL betaling mislukt?

Is je betaling via iDEAL mislukt? Check dan eerst even of het geld is afgeschreven. Is dit niet het geval? Dan kun je direct opnieuw een bestelling plaatsen. Is het geld wel van je bankrekening afgeschreven maar heb je na een uur nog geen bevestiging per e-mail ontvangen? Neem dan contact op met de klantenservice en zoek je transactienummer op. Deze staat altijd bij de afschrijving vermeld. Onze klantenservice helpt je verder.


B. Mijn Creditcard- of Paypal-betaling wordt geweigerd

Je hebt jouw bestelling betaald met je creditcard of Paypal en krijgt het bericht dat de betaling is geweigerd. Zowel Paypal als creditcardbetalingen zijn jammer genoeg gevoelig voor fraudeurs. Betalingen die middels deze betaalwijzen worden voldaan, worden daarom aan de hand van een groot aantal criteria objectief en geautomatiseerd gecontroleerd. Een betaling kan worden afgekeurd wanneer bijvoorbeeld de CVC code of vervaldatum van de creditcard niet goed is ingevuld, maar ook wanneer de bestelling en betaling plaatsvindt vanaf een onbeveiligde wifilocatie waar vaker fraude is geconstateerd.


C. Mijn Creditcard- of Paypal-betaling is onterecht geweigerd

Helaas kan het voorkomen dat we onterecht jouw betaling weigeren. Dat is vervelend, excuses hiervoor! Duropanel heeft geen inzage in de redenen waarom jouw specifieke betaling afgekeurd is. We kunnen een geweigerde betaling ook niet terugdraaien, het gereserveerde bedrag zullen wij niet opnemen en de bestelling is geannuleerd. Duropanel gebruikt geen 'zwarte lijsten' van andere bedrijven en zal op zijn beurt deze afgekeurde betaling nooit delen met andere bedrijven.
Het goede nieuws is dat we met deze controles enorm veel fraudeurs detecteren en kunnen daarmee zowel Duropanel als onze klanten beschermen tegen oneigenlijke betalingen.

Betaling geweigerd of mislukt?

Wat moet ik nu doen?

Wij willen net zo graag als jij dat je zo snel mogelijk je pakketje in ontvangst kan nemen. Je kunt jouw bestelling gewoon opnieuw plaatsen. We vragen je dan wel om te betalen via bijvoorbeeld iDEAL of vooruitbetaling. Kunnen we je helpen met het plaatsen van een nieuwe bestelling? Neem dan gerust contact met ons op.
 

< Terug

Wij helpen u graag met persoonlijk advies

T +31 (0)40 - 238 0 888
E info@duropanel.nl
Bericht sturen