Terugbetalingen

A. Hoe betalen we je terug?

Hoe wij je terugbetalen ligt volledig aan de manier waarop je hebt betaald. Heb je met iDEAL betaald? Dan boeken wij de betaling terug op jouw rekening. Wanneer je met je creditcard hebt betaald en je hebt je volledige bestelling geretourneerd, dan storten we het bedrag terug op je creditcard. Heb je maar een deel van je bestelling retour gestuurd? Dan storten we het geld naar jouw opgegeven rekeningnummer. Wanneer je rekeningnummer niet bekend is, vragen we je vriendelijk deze aan ons door te geven.


B. Waar kan ik de status van mijn terugbetaling vinden?

De status van je terugbetaling is helaas niet terug te vinden, maar we verzekeren je ervan dat de betaling binnen 5 werkdagen na afhandeling van de retourzending is gedaan.

Terugbetaling

C. Ik heb geen terugbetaling ontvangen.

Het verschilt per bank hoe lang het duurt voordat de terugbetaling op je rekening staat. We betalen altijd 5 werkdagen na afhandeling van de retourzending. Staat het bedrag na 7 werkdagen nog niet op je rekening? Neem dan contact op met de klantenservice.
 

< Terug

Wij helpen u graag met persoonlijk advies

T +31 (0)40 - 238 0 888
E info@duropanel.nl
Bericht sturen